onsdag den 22. juli 2015

Min kommende krimi sætter nyspiritualitet under lup - og så er der også diverse, der dør

Så er forsiden til min krimi ‘Jeg får døden’ blevet færdig. Den er kreeret af Caroline Kjellberg Juul Mortensen – og jeg er virkelig glad for den!

Om bogen:
“‘Jeg får døden’ er Ane-Marie Kjeldbergs fjerde roman – og hendes første krimi.  Den udkommer på forlaget Candied Crime. En spændende klassisk krimi, men også en fortælling, som ser nærmere på nyspirituelle og alternative helbredere. Hvad kan de? Hvad kan de ikke? Hvordan står det til med etikken? Hospitalspræsten Ester, den unge psykolog Andreas og forfatteren & ex-buddhistmunken Bastian ser på sagerne fra vidt forskellige vinkler, mens de forsøger at opklare dødsfald og voldelige angreb i den nyspirituelle gruppering Jurten.”

Bogen foregår i og omkring Silkeborg – og har for resten fået sin egen side på Facebook.

Udgivelse primo september.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.